Vadné zboží je možné reklamovat osobně nebo zaslat jakoukoliv přepravní službou na adresu výdejního skladu v Opočně. Reklamace jsou vyřizovány dle reklamačního řádu, který je v souladu s platným Občanským a Obchodním zákoníkem. Rekalamační řád si můžete přečíst zde.

K reklamaci přiložte průvodní dopis, který musí obsahovat kontaktní údaje kupujícího, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Faktura slouží zároveň jako záruční list k zakoupenému zboží. Jejím předložením urychlíte proces řešení v případě výměny, vrácení zboží nebo případné reklamace.

Adresa a místo reklamace:
Kupkovo nám 138
517 73, Opočno
Zobrazit na mapě


Vrácení a výměna zboží – Odstoupení od smlouvy

Zakoupené zboží je možné vrátit dle zákona do 14dnů od doručení zboží. Vyjimku tvoří zboží podléhající rychlé zkáze, upravené dle objednávky zákazníka nebo zboží, které nelze z hygienických důvodů znovu použít. Další výjmuté důvody lze nalést v obchodních podmínkách.

Pro odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě zašlete nebo doručte zboží zpět na níže uvedenou adresu. Dále prosíme o vyplnění formuláře v odkazu níže nebo přiložení jiné písemné formy odstoupení od smlouvy. Kopie originální účtenky není pro odstoupení povinná. Formulář nebo informaci o odstoupení od smlouvy zašlete spolu se zbožím v tištěné formě nebo v elektronické na email info@bittneropocno.cz

Poukázání kupní ceny zpět na účet uvedený v odstoupení od smlouvy bude provedeno do 14dnů od vrácení zboží. Případně hotově při osobním předání na adrese níže.

Adresa pro zaslání nebo předání zboží:
Kupkovo nám. 138
517 73 Opočno
Zobrazit na mapě