OBECNÁ USTANOVENÍ:
Tyto záruční a reklamační podmínky platí pro nákup a uplatnění reklamace v internetovém obchodě www.bittneropocno.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Tyto záruční a reklamační podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené kupní smlouvy a vztahují se jak na spotřebitele, tak i na podnikatele dle podmínek uvedených níže.
Spotřebitelem je každý člověk, který uzavírá smlouvu s prodávajícím mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Podnikatel má právo na reklamaci vadného plnění, které existovalo při převzetí zboží, i když se projeví později, ale nemá zákonnou dvouletou záruku, pokud nebyla sjednána smluvně.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
ODPOVĚDNOST ZA VADY: Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady a odpovídá za vady vzniklé po převzetí v 24měsíční záruční době, pokud nebyla uvedena jiná doba. Pokud se stejná vada vyskytne opakovaně třikrát nebo pokud se vyskytnou tři různé vady současně, má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy.
ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE: Reklamaci lze uplatnit e-mailem na info@bittneropocno.cz, osobně v prodejně (Kupkovo nám. 138, Opočno, 517 73) nebo zasláním přes dopravní společnost. Kupující zvolí nejlevnější možnou. Kupující při uplatnění reklamace doloží datum koupě prodejním dokladem nebo jiným věrohodným způsobem.
Každé uplatnění reklamace musí obsahovat průvodní dopis k uplatňované reklamaci. Dopis musí obsahovat kontaktní údaje kupujícího, popis závady a preferovaný způsob vyřízení reklamace.
DOPRAVA REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ: Zboží určené k reklamaci zasílané přepravcem musí být zabaleno tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou. Zaslání reklamace na dobírku nebude prodávajícím převzato.
Kupující, který je spotřebitelem, má při uznané reklamaci právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace.
Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:
- je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
- jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,
- vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci, např. uplynutí životnosti,
- je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího, či mechanickým poškozením,
- vada vznikla v důsledku vnějších událostí, mimo vliv prodávajícího.